KOSMOS 9

- AREA 51

lørdag den 7. august 2010

Jake Gyllenhaal fortaeller om at vende 30 og beslutte, hvad han oensker at goere (ny Pop interviews)

Blot en dag til at gå indtil den stjernespækkede premiere på Prince of Persia i Los Angeles. Du vil kunne se det livestreamed på WDW så gøre tune ind til det. Jake Gyllenhaal og de andre stjerner er ankomme til 18:00 lokal tid. I mellemtiden er her et kort blik på nogle af de nye stumper og stykker for at nyde i dag - en uge på fra London premiere.

Jeg skrev min (ikke-spoilery) gennemgang af Prince of Persia i weekenden - hvis du ikke har set det endnu, kan du finde den her.


Vi har et vidunderligt nyt interview med Jake, denne gang i den irske Independent, hvor han i en tankevækkende og afslappet stemning. Her er et par valg bits, kan du læse meget mere her. \ "Appellen om at spille denne del for mig var følelsen af, at otte-årige side af mig selv. Jeg har ikke rigtig får chancen i Brothers eller Jarhead eller Brokeback Mountain. Jeg tror ikke rigtig de var for otte årige. Dette var virkelig en mulighed for at gå til den side af mig selv som jeg følte var lidt træt af at tage mig selv så alvorligt. \ "


\ "Der er en større besætning, en større film, flere journalister, flere interviews, men svarer på spørgsmål om mit personlige liv er stadig mit valg, ligegyldigt hvor mange spørgsmål kommer jeg stadig har en mulighed for at beslutte, om jeg har tænkt mig at svare dem. \ "



\ "I mit liv lige nu føler jeg mig meget mere åben og for første gang, jeg har lyst til, 'Dette er mit job." Det er, hvad jeg gør, og det er hvad jeg elsker. Mit job kræver visse ting af mig og der er ingen klagende involveret. Tidligere havde jeg tanker om, hvad jeg troede en skuespiller skulle gøre.

\ "På et vist punkt, som jeg gik," Vent et sekund, jeg er ikke rigtig lytter til mig selv. Jeg gør noget, som jeg tror, at folk er meningen at gøre, men hvad gør jeg virkelig nyder? " Lad mig opleve det og beslutter for mig selv inden jeg starter det antages én ting er cool og en anden ting er det ikke. \ "


\ "En af de ting, der fik mig ind i denne film blev jeg gik, 'Dette er rigtig sjovt." Den yngre udgave af mig ville have været, "Åh nej, jeg vil kun gøre denne film med den pågældende person« eller »Det kommer til at handle om det, og det kommer til at blive tortureret." Da jeg bliver lidt ældre, jeg er ligesom, 'Ved du hvad? Jeg vil gerne have det sjovt. " Jeg ved ikke rigtig tage mig selv så alvorligt længere, og som jeg har åbnet mig op til de ting jeg har indset dette er en fantastisk job. \ "



»En del af realisering kan komme med alderen. Han vil være 30 i oktober [vi kender det i december] og anser denne begivenhed, som en \ "korsvej \". \ "Jeg føler mig beæret, fordi jeg tror, livet er kostbar, og jo flere år man får du rent faktisk begynder at lære. Jeg tror, at på 29 går i 30 nu har jeg perspektiv bag mig og foran mig. Betragtninger, før jeg kun kunne se i foran mig. Nu er jeg som 'Oh, wow. beklagelse! Det føles som en stor ting. De siger i Ouarzazate [en af de marokkanske lokaliteter for Prince of Persia] er det Gate for Sahara. Det føles lidt ligesom at der i mit liv, som jeg ser ind i en ny port. \ "


»Så da han nærmer sig sin fjerde årti, gør han føler, han har opnået de ting, han troede, han ville opnå, da han var 20? \ "Jeg har aldrig tror, jeg ville blive 30, da jeg var 20. \" Hvad med 10 år fra nu? Hvad er hans mål for da? \ "Jeg er aldrig vil være 40. \" '

Godt at se en anden samtale med denne unge fyr - og Jake er ikke dårlige enten ...



Jake gjort en god gerning med en bølge i Hollywood Hills i denne weekend - i morgen mange flere vil komme til at vide, hvad det er kan lide!


Mange tak til IHJ for billederne.