KOSMOS 9

- AREA 51

søndag den 10. januar 2010

Pay Day!

Denne eftermiddag vil jeg være forelæsninger i Douglaston, New York (Long Island) på Garden Junque. Det er sådan en sjov program. I årenes løb har jeg samlet en række billeder af ting, som folk bruger til at accent deres have.

Denne cykel er en, som jeg bare nødt til at have i min egen have en dag. Det gør mig smil fra øre til øre, hver gang jeg ser på det!

En kæmpe kålorm, fotograferet i New York botaniske haver. Sådan en simpel struktur at gøre og anlæg, bør ikke vi alle har en af disse?

Ikke alle billeder er sjove eller skøre. Programmet er fyldt med masser af gode tips om sæder, gangbroer, arbors, pavilloner og så videre. For eksempel, mens du måske tror den lille pige i den blomstrede sundress er accent i haven, den egentlige genstand for fotoet blev bordet i baggrunden. Den husjer her tog en stor lerkrukke, vendte op og ned og malet det. Oven på basen hun satte stor tallerken, der normalt ville være i bunden af potten og oven i købet, at basen var et glas cirkel (den type, du lægger på en indendørs accent tabel). Sikke en charmerende siddeområde!

Jeg ville ønske jeg kunne beskære billedet til at vise dig tabellen helt tæt på, men disse er scannet dias, så jeg er begrænset, hvad jeg kan gøre med dem.

Hej! Aldrig sige aldrig. Jeg prøvede bare at beskære, at billedet og se det ud, det virkede! Hvor cool er det. Ok, tid til at starte min dans. Jeg kan ikke lade være med at danse rundt om huset, når jeg ved, der er en lønseddel kommer i.