KOSMOS 9

- AREA 51

fredag den 22. januar 2010

Dagslys

Jeg må indrømme, de har gjort et godt stykke arbejde, men jeg stadig ikke se, hvorfor de var nødt til at hacke ned hvert træ bar de Holly træ: (

Dette er udsigten fra beginnng af gyde, den brune porten i slutningen (til venstre af træer er vores). De har sat den nye hegn til at holde jorden op.



Tættere på min ende af gyden. Jeg tror, du kan se, hvorfor de fældet træerne, de er mere busk type end træ type. Måske hvis de var bare kufferter så ville de have forladt dem. Jeg kan se, hvad de forstår ved dem at bevise skjul ud for børn.
Jeg er lidt bekymret, da det sidste træ, der ligger bag min væg er faktisk på råd ejendom, så hvem ved, om det stadig vil være der i aften?


Her er udsigten fra min ende se sig tilbage ...


Og endelig min nye Udsigten fra min stue. Jeg har tænkt det måske ikke være så slemt, hvis mine naboer modsatte udbudt en 6 fod hegn. Det ville da gøre det hvide banen stald der ser tidier. Jeg regner jeg kunne dyrke noget foran mit skur til at vokse over taget, og derefter at ville skjule baggrund af KIA værksted. Det kunne være salvagable endnu. Jeg ville blive meget glad, hvis Rådet dame ville plante nye træer / bøsning / pivet noget større end glødepærer bag mit hegn. Jeg vil se, hvad hun siger.