KOSMOS 9

- AREA 51

lørdag den 31. oktober 2009

U's A Bit

Bare snuble på denne video med titlen \ "Terry Kennedy AKA TK (Angela Simmons Ex Boyfriend & Member of Fly Society) Airs Out Bow Wow: \" Bow Wow Du har AB * tch. I Dont F * ck With You. Jeg Vil Mash Din Lil Ass \ "+ viser sin nye Sneaker Droppin 1 maj! \"

Jeg antager, at denne video er gamle, da han er opreklamerede sin skinnebensbeskytter-omfattede pro sko, men WOW WOW WOW WOW WOWOWOWOWOWOWOWOWOWOW WOW!



Er denne fyr fucking alvorligt? Jeg vidste, at hans musik var dårlig, men det er bare halt. Han tager denne \ "rap game \" alt for alvorligt. Jeg husker at læse interviews med ham, hvor han taler om at få hovedet lige og forsøger at komme ud af denne thug mentalitet, som fik ham skudt, men her er han ringer folk og bander på internettet.

Fuck, dette site har så mange latterlige TK videoer. Bare gå her og søg \ "Terry Kennedy \" og har en god »ol tid, fordi der er tonsvis af lort der. Som denne fantastiske Acapella freestyle:



Jeg kan godt lide, når han gør ansigter, hvor det ser ud som han har til at tage en lort.


Now THAT'S bandit!

Jeg synes virkelig, det er vanvittigt, at Baker sponsorer denne fyr. Jeg ved, at Baker er punk / trashy hip-hop crossover mærke, at sponsorer de dårlige boyz af sk8ing og alt det, men i det mindste de fleste af dudes på holdet er fantastiske på skateboard. TK ... godt han er helt sikkert bedre til skøjteløb end han er i rappe. Men det er stadig ikke sige meget.

Faktisk er det sjovt at faldt jeg over disse klip dage efter jeg lavede den aktuelle ugentlige meningsmåling, fordi alt, hvad jeg kan forestille mig, mens jeg ser disse klip er \ "Damn denne fyr gør Dyrdek og hans Axe reklamefilm ser legit så fuck! \" Vil du snart