KOSMOS 9

- AREA 51

fredag den 16. oktober 2009

Hvad er mere spaendende end fotos fra en tur?

Så jeg har været udstationering disse rejsebeskrivelser på min blog for et par år nu. Sandsynligvis tredive af dem hidtil. Vegas, London, Dallas, New Yawk - over det hele. Min Denver Post (ikke at forveksle med deres avis af samme navn) fik samlet op af nogle Denver hjemmeside, som er forarget. Ifølge dem jeg \ "hader \" Denver. Wow. Først ned af, det gør jeg ikke, og for det andet, det er en humor stykke folkens!

Anyway, med risiko for virkelig pissing off the Mile Highers endnu mere, her er nogle af de nyeste billeder fra min rejse. Først - nogle fans af denne blog fra Cincinnati til at vise, at ikke alle hader mig. Ja, det er kun fire, men der var to andre, der var kaldt væk i sidste øjeblik. Okay, nu til (slurk) Denver.

Jeg fik taget til opgave at nævne tordenvejr. Harmdirrende commenters erklærede, at LA har brande og jordskælv, osv. (som selvfølgelig var helt nyt for mig). Så det var en gang i en million begivenhed? Vi tabte. Som du kan se, er jeg meget bekymret. Hvordan fanden skal jeg nu få en af vores spillere til at være på Postgame show? Dette var øjeblikke, før jeg blev proppet ned i en flagermus taske. Miste pitchers, som ikke kan kaste strejker er endnu mere over-følsom end Denverians. Her er den fabelagtige Denver Greyhound Bus Station og floppet hus, der bor ved siden af - på Ritz-Carlton.

Jeg vil ikke omfatte den næste, fordi det gør det synes jeg faktisk, \ "som \" Denver. Dette er fra Coors Field, når det er sol og herlige.
Nu til Cincinnati, hvor jeg klarede sig noget bedre, selvom jeg sprængte deres hellige chili.

Det er enten Reds 'maskot eller Ted Williams' faktiske hovedet.
I Røde klubhus er der et værelse kaldes kapellet, som jeg tror er bare et smart navn til golfklubber opbevaring closet. Jeg forventer nu, at mange religiøse grupper til at rippe mig en ny.
Den Quacky løb, mine damer og herrer. Teams kørte gennem en forhindringsbane med gummi ænder. Åh Gud, jeg kommer til at høre fra gråand samfund?
Din Quacky hold.


Og endelig, cornholing ... mellem samtykkende voksne.

I morgen vil jeg drøfte Frasier stuen sæt. Arkitektur-ærekrænkelse grupper at blive klar.