KOSMOS 9

- AREA 51

søndag den 15. november 2009

Livet Ifoelge litteraturen tesen

Jeg kunne ikke modstå låne denne ene fra Dorothy. Ligesom hende, gjorde jeg ikke finde det så svært. Min læseliste hidtil i år at have flere mulige løsninger på de fleste af spørgsmålene. Er et mysterium aficionado, jeg havde en særlig bred vifte af muligheder for de typer af død en! Du kan se, at jeg tog den nemme måde derude ...

Her er de instruktioner: \ "Brug kun bøger, du har læst dette år (2009), besvare disse spørgsmål. Prøv ikke at gentage en bogtitel. Det er en meget hårdere end du tror! \"

Beskriv dig selv: Lonely Werewolf Girl (Martin Millar).

Hvordan har du det: The First Person & Other Stories (Ali Smith).

Beskriv, hvor du i øjeblikket bor: Toronto Places (Mark Baraness).

Hvis du kunne gå nogen steder, hvor vil du hen? Betsy og The Great World (Maud Hart Lovelace).

Dine foretrukne form for transport: Why We Run (Bernd Heinrich).

Din bedste ven er: Pippi Langstrømpe (Astrid Lindgren).

Du og dine venner er: Human Voices (Penelope Fitzgerald).

Hvad er vejret: Arctic Chill (Arnaldur Indridason).

Du frygter: Den afskyelige mand (Maj Sjöwall & Per Wahlöö).

Hvad er det bedste råd, du har at give: What to Eat: En Aisle-By-Aisle Guide til Savvy valg af fødevarer og god mad (Marion Nestle).

Thought for the day: Himlen er Small (Emily Schultz).

Hvordan du ønsker at dø: Sweet Death, Kind Death (Amanda Cross).

Min sjæl's nuværende tilstand: A Hat Full of Sky (Terry Pratchett).

Hvis du har lyst til at have en gå på denne ene, anser dig selv for mærket!